فروشگاه آنلاین ترجمه با همکاری سایت معتبر با سابقه 15 ساله دارالترجمه رسمی پارسیس فعال بوده و قادر به ارائه خدمات ترجمه به بیش از 120 زبان زنده دنیا خواهد بود

ترجمه رسمی گواهینامه


ترجمه رسمی گواهینامه

گواهینامه راهنمائی و رانندگی و همچنین سوابق مربوط به آن‌که توسط راهنمائی و رانندگی اعلام می‌شود قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.

ترجمه گواهینامه از فارسی به انگلیسی هیچ گونه تشریفات خاصی ندارد و تنها اصل گواهینامه نیاز است تا ترجمه شروع شود و پس از پایان یافتن ترجمه گواهینامه ؛ دارالترجمه آن را به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه می رساند .

در صورتی که قصد ترجمه کردن گواهینامه رانندگی از انگلیسی به فارسی را داشته باشید ابتدا باید اصل گواهینامه به تایید سفارت ایران در کشورصادر کننده برسد و سپس مهر سفارت باید به تایید وزارت امور خارجه ایران برسد تا بتواند گواهینامه را به تایید دادگستری رساند و ترجمه رسمی نمود جالب است بدانید که تا مهر وزارت امورخارجه بر روی گواهینامه درج نشود امکان ترجمه کردن آن حتی با مهر مترجم وجود ندارد

 


مبلغ واقعی 115,158 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 109,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

تهران - میدان پونک-خیابان اشرفی اصفهانی-فروشگاه آنلاین خدمات ترجمه

این فروشگاه تحت عنوان خدمات ترجمه آنلاین و با همکاری دارالترجمه رسمی پارسیس فعال است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما