فروشگاه آنلاین ترجمه با همکاری سایت معتبر با سابقه 15 ساله دارالترجمه رسمی پارسیس فعال بوده و قادر به ارائه خدمات ترجمه به بیش از 120 زبان زنده دنیا خواهد بود

ترجمه چینی


ترجمه چینی

آشنایی با زبان چینی

کشور چین تا کنون بیشترین جمعیت جهان را به خود اختصاص داده است امروزه در کشور چین در حدود 1.4 میلیارد نفر جمعیت گنجانده شده است

بازار چین به عنوان یک نیروگاه اقتصادی در جهان است که تقریبا در هر بخش از صنعت جهان از جمله خرده فروشی , فناوری و مهندسی راهی روشن دارد .

خدمات ترجمه چینی و ارتباط با صنعت

ما در تیم ترجمه چینی خود به شما کمک میکنیم تا مشاغل و هدف خود را در بازارهای چینی بسنجید و باموفقیت گامی بلند را در کسب و کار آنلاین بردارید .

مجموعه ما از مترجمان بومی تشکیل شده است که به زبان ماندارین به عنوان زبان مادری مهارت کاملی دارند .

مترجمان چینی ما کاملا مجرب و دارا تجربه کار در صنایع مختلف از جمله ترجمه شفاهی را داشته که به بسیاری از شرکت در عقد قرارداد ها و معاملات تجاری کمک بسیاری خواهد کرد .

حقایق ترجمه زبان چینی

ترجه چینی تنها توسط مترجمان زبان مادری و بومی انجام میشود برای مثال ماندارین که بیشترین نرخ زبان را در خود جای داده است بیش از 836 میلیون نفر زبان مادری است و پس از آن زبان کانتونی می باشد , البته این آمار از سایت آمار جهانی گرفته شده است .

کشور چینی تا امروز بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون نفر را در خود جای داده است لذا این حقایق کاملا روشن است که با درک مهارت زبان چینی تقریبا میتواند در صنایع خرده فروشی , فناوری ؛مهندسی و امور مالی تاثیر گذار بود .

جهت آشنایی با خدمات ترجمه زبان ماندارین چینی میتوانید این مطلب را مطالعه نمایید

ما در این خدمات به مشاغلی که بیشترین نرخ رشد در بازاری جهانی چین را میخواهند کمک بسیاری میکنیم , مجموعه ما از افراد متخصص در داخل کشور بوده که به زبان کانتونی و ماندارین در بازار چین کاملا واقف هستند لذا تجربه و مهارت آنها در صنعت باعث شده سرویس ترجمه چینی پارسیس بیش از پیش به موفقیت خود ادامه دهد .

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

برچسب های مهم

تهران - میدان پونک-خیابان اشرفی اصفهانی-فروشگاه آنلاین خدمات ترجمه

این فروشگاه تحت عنوان خدمات ترجمه آنلاین و با همکاری دارالترجمه رسمی پارسیس فعال است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما