فروشگاه آنلاین ترجمه با همکاری سایت معتبر با سابقه 15 ساله دارالترجمه رسمی پارسیس فعال بوده و قادر به ارائه خدمات ترجمه به بیش از 120 زبان زنده دنیا خواهد بود

ترجمه انگیزه نامه


ترجمه انگیزه نامه

ترجمه انگیزه نامه و ویژگی‌های آن
انگیزه نامه را می‌توان یک قسمت مهمی از اپلیکشنی نام برد که قرار است به دست کمیته (admissions committee) برسد. در این نامه شما در مورد خود اطلاعاتی را می‌نویسید تا آن‌ها به شناختی از شما دست پیدا کنند. شما باید در نوشتن انگیزه نامه دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید پذیرش بگیرید.

برای اینکه شما بتوانید در دانشگاه‌های خارج از کشور پذیرش بگیرید نیازمند اقداماتی هستید که یکی از این کارهای مورد نیاز ارسال انگیزه نامه برای دانشگاه مد نظر می‌باشد. اگر در پر کردن و نوشتن انگیزه نامه اشتباهی صورت بگیرد و یا به صورت ناشیانه انجام شود شما یک شانس حتمی را از دست خواهید داد، پس برای اینکه بتوانید در این مورد دچار اشتباه نشده و یک انگیزه نامه خوب و منطقی که در مورد خودتان است را ارسال کنید بهترین کار کمک گرفتن از یک متخصص است.

برای ادامه تحصیل در خارج به چه مواردی باید دقت کرد؟

قبل از اینکه وارد مرحله ارسال مدارک شوید باید به مواردی توجه کنید که قبل از هر چیزی نیازمند دقت است. برای اینکه شما بتوانید وارد دانشگاه‌های خارجی شوید یک پروسهٔ طولانی را باید پشت سر بگذارید که در ادامه به مواردی از آن اشاره می‌کنیم:

  • در قدم اول باید یک کشور مناسب را انتخاب کنید تا در آنجا بتوانید ادامه تحصیل بدهید.
  • زبانی را انتخاب کنید که مورد تأیید دانشگاه مورد نظر شما باشد.
  • آماده سازی خود از نظر علمی مثل چاپ مقاله، چاپ کتاب، فعالیت‌های پژوهشی و ...
  • انتخاب کردن رشته‌ای که قصد دارید در مورد آن ادامه تحصیل بدهید و همچنین دانشگاهی که مد نظر شما است.
  • آماده سازی و تهیه کردن مدارکی که برای پذیرش در دانشگاه مد نظر شما نیاز است.
  • کامل کردن فرم‌هایی که برای پذیرش نیاز است.
  • فرستادن مدارک برای دانشگاه مد نظر و پیگیری آن
  • وقتی پذیرش شما قطعی شد باید برای گرفتن و اخذ ویزا اقدام کنید.

مدارک مهم برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی

برای اینکه بتوانید وارد دانشگاه‌های معتبر شوید یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مدارک ارسالی شماست که یکی از مهم‌ترین بخش‌های گرفتن پذیرش است. در این قسمت از مقاله به تعدادی از مدارک مهم و مورد نیاز برای این کار اشاره می‌کنیم.

  1. ارائهٔ ریز نمرات و دانشنامهٔ آخرین مقطع تحصیلی
  2. ارائه دادن توصیه نامه‌های معتبر که توسط اساتید معتبر دانشگاهی نوشته شده است.
  3. ارائه و ارسال رزومه تحصیلی
  4. ارائه و ارسال کردن انگیزه نامه
  5. ارائه پروپوزال برای کسانی که می‌خواهند برای دکتری پذیرش بگیرند.
  6. پورتفولیو مخصوص دانشجویانی که می‌خواهند در رشته هنر ادامه تحصیل بدهند.

در ادامه در مورد انگیزه نامه مطالبی را رد اختیار شما قرار خواهیم داد. امیدواریم که با مطالعهٔ این مقاله بتوانید انگیزه نامه‌ای متفاوت ارائه دهید.

 

انگیزه نامه چیست؟

Sop مخفف Statement of Purpose است که معادل فارسی آن به انگیزه نامه معروف است. هر چند که به اسم‌های دیگری نظیر Cover Letter و همچنین Letter of Intent نیز شناخته شده است. در این بین sop معروف‌ترین و آشناترین نامی است که برای انگیزه نامه به کار می‌رود. شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که چرا با اینکه رزومه و مدارک مورد نیاز را برای کمیتهٔ بررسی ارسال می‌کنید باز نیازمند ارائه یک انگیزه نامه خوب و مورد قبول هستید؟
جواب این سؤال را کمیته به این صورت می‌دهد که مدارک و رزومه کاری و تحصیلی نگاهی بر گذشته شما دارد که چگونه بوده است ولی انگیزه نامه هر چند در مورد گذشته و شرایط آن نیز اطلاعاتی را به دست کمیته می‌رساند و شما در مورد اینکه در مسیر رسیدن به موفقیت چگونه از سختی‌ها عبور کرده‌اید، مهم‌ترین چیزی که در این انگیزه نامه مورد توجه کمیته بررسی می‌باشد این است که شما برای آیندهٔ خود چه تصمیمی در ذهن دارید. آن‌ها می‌خواهند با نوع تفکر شما و دید شما نسبت به آینده و اینکه علت اینکه تصمیم به ادامه تحصیل در یک دانشگاه معتبر در خارج از کشور را گرفته‌اید آشنا شوند.

لازم به ذکر است برای تعیین قیمت به دلیل تخصصی بودن انگیزه نامه نیاز به بررسی محتوا بر اساس تعداد کلمه خواهد بود .


مبلغ قابل پرداخت 28,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 275

تهران - میدان پونک-خیابان اشرفی اصفهانی-فروشگاه آنلاین خدمات ترجمه

این فروشگاه تحت عنوان خدمات ترجمه آنلاین و با همکاری دارالترجمه رسمی پارسیس فعال است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما