فروشگاه آنلاین ترجمه با همکاری سایت معتبر با سابقه 15 ساله دارالترجمه رسمی پارسیس فعال بوده و قادر به ارائه خدمات ترجمه به بیش از 120 زبان زنده دنیا خواهد بود

ترجمه سند ازدواج


ترجمه سند ازدواج

ترجمه سند ازدواج در صورتی که خوانا، بدون قلم خوردگی و ممهور به مهر دفتر ثبت واقعه ازدواج و طلاق و آدرس دقیق دفترخانه باشد، قابل تایید است. ضمنا ترجمه عقد انقطاعی (مدت دار) قابل تایید نیست. ترجمه گواهی ازدواج موقت یا ترجمه اقرار به ازدواج اگر در دفتر اسناد رسمی ثبت شده باشد قابل تایید است. جهت تایید ترجمه رسمی سند ازدواج شناسنامه دو طرف ازدواج باید ارائه شود.

براي ترجمه رونوشت سند ازدواج، همراه داشتن شناسنامه الزامي است.
ترجمه رونوشت سند ازدواج در صورتي كه از طرف دفترخانه صادر شده و ممهور به مهر دفترخانه باشد، قابل تاييد است.
لازم به ذکر است برای استعلام دقیق قیمت با دارالترجمه تماس بگیرید 
 
برای ترجمه آن باید اصل قباله ازدواج را به همراه شناسنامه یکی از زوجین را به دارالترجمه ارائه دهید تا ترجمه آن به همراه تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ظرف چند روز ارائه شود ؛ لازم به ذکر است که شناسنامه ای که به همراه سند ازدواج ارائه می شود صرفاً جهت انجام تایید دادگستری می باشد و ترجمه نمی شود اما در صورتی که نیاز به ترجمه شناسنامه هم دارید باید این موضوع را با دارالترجمه مطرح کنید تا شناسنامه به همراه سند ازدواج ترجمه شود .
 


مبلغ واقعی 471,633 تومان    2% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 462,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 194

برچسب های مهم

تهران - میدان پونک-خیابان اشرفی اصفهانی-فروشگاه آنلاین خدمات ترجمه

این فروشگاه تحت عنوان خدمات ترجمه آنلاین و با همکاری دارالترجمه رسمی پارسیس فعال است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما